مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1393 ساعت 21:522014-07-31سياسي

ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در گناباد، قوچان و درگز


ایجاد مناطق ویژه اقتصادی سبزوار، کاشمر، گناباد، قوچان و درگز در دولت به تصویب رسیده است.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از مشهد مقدس، علیرضا رشیدیان در دیدار با مشاور ارشد رییس جمهور و دبیر شورای عالی هماهنگی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن استان در کریدورهای بین المللی و دسترسی آسان به کشورهای حوزه خلیج فارس و آسیای میانه از طریق منطقه ویژه سرخس و تامین مناسب زیر ساخت ها اعم از ریل، جاده، فرودگاه و اخذ مجوزهای لازم انتظار می رود به زودی طرح ارتقای منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی شرق کشور محقق شود.

وی افزود: بخشی از منطقه آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی شرق کشور در منطقه ویژه اقتصادی سرخس و قسمتی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پیشنهاد شده است.

استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: هشت منطقه ویژه اقتصادی در استان وجود دارد که در حال حاضر مناطق ویژه اقتصادی سرخس و دوغارون فعال است و صادرات و واردات کالا از این مبادی صورت می گیرد.

رشیدیان خاطرنشان کرد: ایجاد مناطق ویژه اقتصادی سبزوار و کاشمر در دولت مصوب و مجوز آن از مجلس اخذ شده، همچنین ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در گناباد، قوچان و درگز نیز در دولت به تصویب رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در گناباد، قوچان و درگز

ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در گناباد، قوچان و درگز