مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1393 ساعت 18:132014-07-31سياسي

کواکبیان: زمان رفع حصر فرارسیده است


نمی توان قاطعانه ادعا کرد که شرایط اقتصادی کشور کاملا بهبود یافته است اما در این که دولت یازدهم جلوی بسیاری از نابسامانی های این عرصه را گرفته، - مصطفی کواکبیان عصر روز پنجشنبه در همایش اصلاح طلبی و دولت یازدهم که با همت حزب مردم سالاری شاخه کرمانشاه درحسینیه کندوله ای ها برگزار شد،به نقش گروه های اصلاح طلب در پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: اگر این حمایت های بی دریغ نبود دولت آقای روحانی به پیروزی نمی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وی با بیان این که در دولت های نهم و دهم شرایط سختی بر کشور گذشت، یادآور شد: در این مدت بود که از سوی سازمان ملل هفت قطعنامه علیه کشور صادر شد، قطعنامه ای که رییس جمهوری وقت و دولت نهم و دهم ان را کاغذ پاره خواند اما بعدها اثرات آن بر اقتصاد و وضعیت داخلی کشور مشخص شد.

کواکبیان افزود: در همان زمان بود که دلار به 40 هزار ریال رسید و دولت وقت تازه متوجه شد که آن قطعنامه ها تا چه حد در اقتصاد کشور تاثیر سو داشته است و عملا هم برای بهبود فضا کاری از دستشان برنمی آمد.

دبیر کل حزب مردم سالاری خاطرنشان کرد: در آن دوران هشت ساله درهای بسیاری از کشورهای جهان به روی ایران بسته شده بود و هیچ کشور پرنفوذی ایران را نمی پذیرفت و روابط ما با چند کشور نه چندان مهم و قدرتمند خلاصه شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کواکبیان: زمان رفع حصر فرارسیده است

کواکبیان: زمان رفع حصر فرارسیده است