مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1393 ساعت 12:132014-07-31اقتصادي

همایش سراسری سرمایه گذاری در استان بوشهر برگزار می شود


در راستای جذب و شناسایی قابلیت ها و ظرفیت های استان بوشهر همایش سراسری سرمایه گذاری در این استان با حضور مسئولین و سرمایه گزاران کشوری برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر معدن ظرفیت های غنی در کشور است و این وظیفه مسئولین است که ظرفیت های مختلف را به سراسر کشور جهت سرمایه گزاری در این استان معرفی کنند.

وی افزود: در این راستا همایش سراسری سرمایه گذاری استان بوشهر با حضور مسئولین و سرمایه گذاران در آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری همایش مدیران عامل بانک های سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: باید ظرفیت های استان بوشهر معرفی شود تا بانک ها در ارائه تسهیلان آسان به سرمایه گذاران بیشتر تلاش کنند.

استاندار بوشهر عنوان کرد:فعالیتهایی را برای پیشرفت و توسعه استان آغاز کرده ایم و به ثمر نشستن این فعالیت ملزم به جذب سرمایه گزاران بیشتر و همچنین ایجاد و فعالسازی پنجره واحد تجاری و سرمایه گذاری در استان است.

سالاری با بیان اینکه نباید صدور مجوز سرمایه گذاران زمان طولانی طی کند خاطر نشان کرد: راه اندازی این مرکز می تواند موجب کاهش بروکراسی ادارای شود و کلیه فعالیت های مربوطه از قبیل مجوزها،استعلام ها و فعالیت های اقتصادی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش سراسری سرمایه گذاری در استان بوشهر برگزار می شود

همایش سراسری سرمایه گذاری در استان بوشهر برگزار می شود