مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1393 ساعت 06:132014-07-31سياسي

بخش مرکزی بندرگز یک ماه است که بخشدار ندارد


امام جمعه شهرستان بندر گز با بیان اینکه شوراها و دهیاران بخش مرکزی بندرگز از این که یک ماه است بخشدار ندارند گلایه دارند، - گفت: کسی نیست از ما دفاع کند، مصوبات ما را در کمیته انطباق پیگیری و مشکلات ما را بررسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمصطفی محمدی، در جمع مردم شهرستان بندرگز، با بیان این که علی الظاهر از فرماندار شهرستان کاری بر نمی آید، افزود: فرماندار گفته "دست من نیست" به همین خاطر از استاندار گلستان می خواهیم که انتصاب بخشدار مرکزی بندرگز را سریعتر انجام دهد.

وی درباره مذاکرات هسته ای ایران با 6 کشور در وین، گفت: این مذاکرات نتیجه ای نداشت از این رو توافق ژنو برای چهار ماه دیگر تمدید شد، همچنان باید فعالیت هسته ای در ایران تعلیق بماند و این به نفع نظام سلطه است که با مذاکرات فرسایشی جلوی پیشرفت ایران را بگیرند و برنامه های هسته ای ایران را در حد یک برنامه سمبولیک محدود کنند و توافق را چنان طولانی کنند تا ایران نتواند مسیر پیشرفت را همگام با جهان طی کند.

امام جمعه شهرستان بندر گز تصریح کرد: ما باید به آمریکا نشان دهیم که پذیرش مذاکرات تحت عنوان نرمش قهرمانانه است نه از روی انفعال و متاثر از فشار تحریم که آنها ادعا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش مرکزی بندرگز یک ماه است که بخشدار ندارد

بخش مرکزی بندرگز یک ماه است که بخشدار ندارد