مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1393 ساعت 03:582014-07-31حوادث

محور کرج ـ چالوس و هراز فردا یک طرفه می شود


رییس پلیس مرکز اطلاعات و ترافیک راهور نیروی انتظامی اعلام کرد:محور کرج - چالوس به سمت کرج از فردا( جمعه) از ساعت 11 صبح تا 3 بامداد روز شنبه یک طرفه می شود.

- رییس پلیس مرکز اطلاعات و ترافیک راهور نیروی انتظامی اعلام کرد:محور کرج - چالوس به سمت کرج از فردا (جمعه) از ساعت 11 صبح تا 3 بامداد روز شنبه یک طرفه می شود.

سرهنگ محمدحسین حمیدی، روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین در محور هراز از آب‏اسک به سمت رودهن از ساعت 12 ظهر روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد(شنبه)جاده یک طرفه خواهد شد.

وی تصریح کرد:البته پیش بینی می شودکه با وجود حجم بسیار ترددها در مسیر بازگشت از تعطیلات،این محدودیت ها کافی نباشد و مسیرهای دیگری نیز با اعمال محدودیت ترافیکی مواجه شود.

حمیدی تاکید کرد: تردد تمام کامیون حتی کامیون های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی با وجود شرایطی که درحین بازگشت مسافران پیش بینی می شود، تا روز یکشنبه(12 مردادماه)در محورهای مذکور،ممنوع است.

رییس پلیس مرکز اطلاعات و ترافیک راهور نیروی انتظامی اضافه کرد: در حال حاضر نیز شرایط تردد در تمام محورهای مواصلاتی کشور عادی و آرام است و تردد خودروها با سهولت انجام می شود و مشکل تراکم تردد نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور کرج ـ چالوس و هراز فردا یک طرفه می شود

محور کرج ـ چالوس و هراز فردا یک طرفه می شود