مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1393 ساعت 18:432014-07-30ورزشي

به کما رفتن یک قهرمان و حال وخیم یک مربی/ جنجال فوتبالیست های جعلی!


به نسبت خیلی از هفته های گذشته این هفت روز ورزش با اتفاقات ناگوار و تاسف بار زیادی همراه بود مانند به کما رفتن یک فرنگی کار جوان، - تایید جعلی بودن کارت خدمت دو فوتبالیست و البته ادامه درمان حسین معدنی در بخش ICU.

در کنار اینها اما افشاگری های جواد نکونام علیه قلعه نویی، به مزایده گذاشته شدن باشگاه راه آهن، بازگشت کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال و .

از دیگر اتفاقات مهم این هفته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، طی هفت روزی که قرار است به آغاز لیگ چهاردهم ختم شود، اهالی فوتبال آخرین تلاش های خود را برای انتخاب ها، انتصاب ها و نقل و انتقالات - البته خارجی - را انجام دادند اما در کنار اینها بودند اتفاقات دیگری که این تلاش ها و نتایج آنها را تا حدی تحت الشعاع قرار دادند مانند تایید جعلی بودن کارت پایان خدمت دو فوتبالیست، اختلاف در هیات مدیره پرسپولیس که حتی به شایعه جدایی مدیرعامل این باشگاه هم منجر شد و به مزایده گذاشته شدن باشگاه راه آهن.

این اتفاقات در کنار به کما رفتن یک فرنگی کار جوان و ادامه درمان حسین معدنی، مربی تیم ملی والیبال در بخش ICU به دلیل اوضاع نه چندان وی و افشاگری های کاپیتان تیم ملی والیبال علیه سرمربی استقلال از اتفاقات ناخوشایند این هفته رو به پایان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کما رفتن یک قهرمان و حال وخیم یک مربی/ جنجال فوتبالیست های جعلی!

به کما رفتن یک قهرمان و حال وخیم یک مربی/ جنجال فوتبالیست های جعلی!