مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1393 ساعت 13:582014-07-30بين الملل

حماس: صلابت مقاومت امروز بیش از گذشته است/ دشمن درباره آتش بس دروغ می گوید


سخنگوی حماس امروز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای مقاومت تمام تلاش خود را برای دور نگه داشتن مردم از صدمات جنگ انجام می دهد.

- " به نقل از شبکه المیادین، سامی ابوزهری سخنگوی حماس در گفت و گو با این شبکه گفت: دشمن اشغالگر در قبال موضوعات آتش بس به افکار عمومی دروغ می گویند و قصد گمراه کردن را دارند.

وی در ادامه گفت: ما تمام تلاش خود را برای دور ساختن مردم از آتش جنگ به کار می بریم، در غزه هیچ آب آشامیدنی وجود ندارد و هیچ گندمی برای پخت نان یافت نمی شود.

این مقام بلندپایه حماس ادامه داد: همراه با دعوت مصر برای سفر به قاهره در مورد آتش بس، با تمام طرف های فلسطینی مشورت خواهیم کرد و برادران ما در قاهره باری گفت و گو در مورد آتش بس ما را دعوت کرده اند.

سامی ابوزهری با اشاره به شدت حملات رژیم صهیونیستی گفت: با وجود تمامی فشارها و محدودیت ها بیش از گذشته قدرتمند شده ایم و مقاومت امروز باصلابت تر از گذشته است.

انتهای پیام/ص     " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: صلابت مقاومت امروز بیش از گذشته است/ دشمن درباره آتش بس دروغ می گوید

حماس: صلابت مقاومت امروز بیش از گذشته است/ دشمن درباره آتش بس دروغ می گوید