مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1393 ساعت 11:422014-07-30اقتصادي

آماده باش 80 اکیپ راهداری در محورهای استان فارس


مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: 80 اکیپ راهداری و همه راهدارخانه های محورهای استان فارس ، در حالت آماده باش هستند تا در صورت وقوع هر گونه حادثه به سرعت وارد عمل شوند.

- نسخه قابل چاپ " عزیز الله روشن در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز"، اظهار کرد: در 3 ماه گذشته 3 میلیارد تومان در محورهای استان فارس برای خط کشی جاده ها هزینه شده است .

وی با بیان اینکه با نصب تابلوهای فسفری و شیارهای لرزاننده بسیاری نقاط پرخطر جاده ها را آشکار سازی کرده ایم افزود: 70 نقطه حادثه خیز در سال 92 در محور های استان فارس آشکار سازی و ایمن سازی شده اند .

مدیر راهداری راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه در گردنه باجگاه با 300 میلیون تومان هزینه و نصب بلوک های سیمانی میزان تصادفات بسیار کاهش یافته است خاطر نشان کرد: در این منطقه حادثه خیز علاوه بر بلوک سیمانی چراغ های چشمک زن، تابلوهای فسفری و شیار های لرزاننده برای آشکار سازی نصب شده است.

وی با بیان اینکه همچنین تا کنون 27 نقطه حادثه خیز اصلاح و رفع شده است اظهار کرد: امسال نیز 32 نقطه حادثه خیز محورهای استان فارس با 47 میلیارد تومان اعتبار در دست اقدام است .

روشن گفت : برای اصلاح کامل نقطه حادثه خیز گردنه باجگاه باید تونل زده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 80 اکیپ راهداری در محورهای استان فارس

آماده باش 80 اکیپ راهداری در محورهای استان فارس