مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1393 ساعت 15:332014-07-29سياسي

نماز عید سعید فطر در مسجد امام علی (ع) نیویورک برگزار شد


همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، مومنان ایرانی و غیر ایرانی مقیم نیویورک، نماز باشکوه این عید خجسته را در مسجد امام علی (ع) این شهر اقامه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد مرکزی خبر از نیویورک، این مراسم که در فضایی معنوی برگزار شد، نخست دعای روحبخش ندبه قرائت و سپس نماز عید سعید فطر اقامه شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، امام جماعت مسجد امام علی (ع) نیویورک در خطبه های نماز، تقوی الهی را محور همه عبادات و وسیله حرکت بشر در ظلمات جهان دانست و گفت: با گذشت ماه مبارک رمضان باید تلاش کرد برکات و تقوی بدست آمده از این ماه را حفظ کنیم.

وی وسوسه های شیطانی و درونی را بزرگترین خطر خواند و گفت: تقوی الهی شرط سد راه شیطان و جنود اوست.

امام جماعت مسجد امام علی (ع) نیویورک همچنین تقوی الهی را نازل کننده برکات الهی خواند و گفت: علاوه بر برکات دنیوی، بهشت الهی نیز وعده داده شده به متقیان است.

وی در خطبه دوم این نماز نیز بر ضرورت توجه مضاعف مسلمانان مقیم کشورهای غربی به فرهنگ و معارف اسلامی تاکید کرد و گفت: باطن ماه مبارک رمضان همان عبادات و نمازهاست که باید تلاش کرد که در طول سال حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی توجه به شئونات انسانی و اسلامی در زندگی اجتماعی مسلمانان به ویژه در جوامع غربی را نیز مهم خواند و گفت: طبق توصیه معصومین (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید سعید فطر در مسجد امام علی (ع) نیویورک برگزار شد

نماز عید سعید فطر در مسجد امام علی (ع) نیویورک برگزار شد