مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1393 ساعت 13:032014-07-29ورزشي

نفرات برتر مسابقات کاراته انتخابی قزوین مشخص شدند


نفرات برتر مرحله دوم مسابقات کاراته انتخابی جام رمضان استان قزوین با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید.

- " از قزوین، در این رقابت ها که با حضور بیش از 190 کاراته کا در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی شهرستان آوج برگزار شد، در رده سنی نونهالان معراج محمدی، مهدی بختیاری، امیر رضا مقدم، سید افشین موسوی، محمد مهدی عبداللهی، حسین اسماعیلی و حمیدرضا حیدریان موفق شدند عناوین قهرمانی اوزان مختلف را تصاحب کنند.

سید سعید افروغ، رضا عابدینی، علی رضا خمسه، محمدرضا کاظمی، علی رضا عرب محمدی و سید محمدرضا موسوی نیز از جمله کاراته کاهایی بودند که موفق شدند عنوان های قهرمانی اوزان مختلف رده سنی نوجوانان این رقابت ها را از آن خود کنند.

البته در بخش جوانان این مسابقات هم علی حسین ایوبی نژاد، محمدجواد مرادی، علی رضا قربانی و مهدی مقدم توانستند با اقتدار سکوهای قهرمانی را از آن خود کنند.

حمیدرضا داوری دبیر هیئت کاراته استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه این رقابت ها به منظور انتخاب نفرات برتر برای حضور در تیم استان به منظور شرکت در مسابقات باشگاهی کشور برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات در دو مرحله برگزار شد که مرحله نخست این رقابت ها هفته گذشته با حضور 200 کاراته کا در شهر محمدیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر مسابقات کاراته انتخابی قزوین مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات کاراته انتخابی قزوین مشخص شدند