مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1393 ساعت 07:432014-07-29اجتماعي

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان بسیار سنگین است


رییس پلیس راه استان زنجان با اشاره به شروع دور دوم سفر های تابستانی گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان بسیار سنگین است.

- علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در حال حاضر ترافیک در محورهای زنجان به میانه و زنجان به قزوین بسیار سنگین است و تردد به کندی انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: تاکنون با توجه به ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان هیچ گونه مشکلی در محورهای مواصلاتی استان زنجان پیش نیامده اشت.

رییس پلیس راه استان زنجان ،به رانندگان توصیه کرد قبل از اینکه شروع به مسافرت کنند خودرو خود را از نظر فنی تست کنند و نسبت به ایمنی و سالم بودن خودرو مطمئن شوند بعد اقدام به مسافرت کنند.

سرهنگ شیر محمدی تاکید کرد: رانندگان عزیز در حین مسافرت سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از هر گونه سرعت غیر مجاز خود داری کنند و هر گز در حین رانندگی با تلفن همراه صحبت نکنند و از هر گونه شتاب جدا خود داری کنند.

وی در ادامه گفت: رانندگان به محض خستگی از رانندگی دست بکشند و برای استراحت کردن خودرو خود را در خارج از جاده یعنی حاشیه راهها پارک کنند.

رییس پلیس راه استان زنجان یاد آورشد: رانندگان هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی دست بکشند و حداقل دو ساعت استراحت کنند چرا که بیش از 50 درصد وقوع صادفات به علت خستگی و خواب آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان بسیار سنگین است

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان بسیار سنگین است