مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1393 ساعت 07:432014-07-29اقتصادي

تدوین اولین سند چشم انداز خودکفایی شهرداری/ قطار توسعه خلخال شتاب می گیرد


شهردار خلخال ایجاد تحول در حوزه خدماتی و رفاهی و رشد و شکوفایی را در گرو دستیابی به توسعه پایدار دانست و از تدوین سند چشم انداز توسعه شهری با هدف خودکفایی مالی شهرداری خلخال در راستای توسعه و تحقق اهداف عمران شهری برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.

- علی درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این سند برای محدوده زمانی سال های 1393 تا 1404 در نظر گرفته شده و شهرداری به عنوان رییس گروه زیربنایی اجرای مفاد آن را به عهده خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در قالب این سند برنامه های سرمایه گذاری این شهر مشخص خواهد شد، اضافه کرد: در عین حال جلب مشارکت سرمایه گذاری بخش خصوصی می تواند به مرور زمان درآمد شهرداری را افزایش دهد.

درویشی افزایش درآمد شهرداری را مقدمه خودکفایی مالی این دستگاه اجرایی عنوان کرد و بیان داشت: مشارکت فعال علاوه بر درآمد زایی می تواند در فعالیت های شهرداری پویایی ایجاد کند.

به گفته شهردار خلخال هیئت سرمایه گذاری در خلخال تشکیل شده است که با فعال سازی آن می توان زمینه بررسی دقیق و علمی طرح های سرمایه گذاری مشارکتی را فراهم کرد.

تاکید به توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی وی دعوت از سرمایه گذار برای ایجاد مجموعه تجاری و خدماتی در مرکز شهر را یادآور شد و افزود: زمین مناسب برای اجرای این طرح در اختیار این سرمایه گذاران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین اولین سند چشم انداز خودکفایی شهرداری/ قطار توسعه خلخال شتاب می گیرد

تدوین اولین سند چشم انداز خودکفایی شهرداری/ قطار توسعه خلخال شتاب می گیرد