مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1393 ساعت 07:232014-07-29اجتماعي

ترافیک سنگین در محور هراز/ رانندگان احتیاط کنند


حجم تردد در مناطق امامزاده هاشم، گزنک و پلور بسیار بالا بوده به طوری که رفت و آمد از تهران به سمت آمل را با کندی مواجه کرد.

- رییس راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم اکنون جاده مواصلاتی هراز با ترافیک سنگین روبه رو است و تردد در بیشتر نقاط آن بسیار کند صورت می گیرد.

علی نوری پور در گفت وگو با فارس بیان داشت: هم اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز در بیشتر مناطق سنگین گزارش شده است.

وی تصریح کرد: حجم تردد در مناطق امامزاده هاشم، گزنک و پلور بسیار بالا بوده به طوری که رفت و آمد از تهران به سمت آمل را با کندی مواجه کرد.

رییس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با تاکید بر اینکه با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی احتمال می رود بر حجم رفت و آمدها طی ساعات آینده افزوده شود خاطرنشان کرد: با فرارسیدن عید فطر و تعطیلات چهار روز آخر هفته مسافران و گردشگران زیادی به شمال کشور به ویژه مازندران سفر می کنند.

این مسئول با اعلام اینکه راهداران در قالب هفت اکیپ در این محور به صورت آماده باش در حال فعالیت هستند بیان داشت: هم اکنون تردد در محور هراز از دو سمت آمل به تهران و برعکس در حال جریان است.

نوری پور در پایان از رانندگانی که قصد تردد در این محور مواصلاتی را دارند، خواست تا با رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی احتیاط را سرلوحه کار قرار داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در محور هراز/ رانندگان احتیاط کنند

ترافیک سنگین در محور هراز/ رانندگان احتیاط کنند