مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1393 ساعت 03:282014-07-29سياسي

آیت الله سعیدی: عبودیت شرط لازم برای پذیرش عبادات از جمله روزه است


تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه (س) گفت: عبودیت شرط لازم برای رسیدن به مقامات معنوی است و در هر نماز هم مسلمانان به آن شهادت می دهند.

- " از قم، آیت الله سید محمد سعیدی صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: هر کس به تناسب وظایف و توانمندی خود باید تقوا را رعایت کند و به آنچه وظیفه دارد عمل نماید.

وی با تبریک عید فطر به همه روزه داران و مسلمانان افزود: خداوند 30 روز رمضان را قرار داد تا طی این روزها با خداوند ارتباط برقرار شود؛ عدد 30 در مسیر رشد و کمال عدد قابل توجهی است زیرا یک ماه انسان در مراقبت و ارتباط خاص با منبع قدرت و عظمت قرار می گیرد و از طریق روزه، تلاوت قرآن و اذکار و ادعیه تحولی عظیم در روح و جانش به وجود می آورد.

تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه(س) با اشاره به شب قدر در ماه رمضان خاطرنشان کرد: این شب بهتر از هزار ماه است؛ پیامبر اکرم(ص) رمضان را ماه ضیافت الهی نامیده اند و مگر می شود انسان بر سر سفره کریمی وارد و از آنجا محروم خارج شود؟ وی ادامه داد: عبادت باید همراه با عبودیت باشد تا تاثیرگذار شود؛ شیطان عبادت داشت ولی عبودیت نداشت وگرنه باید بدون چون و چرا آنچه خداوند فرموده بود را انجام می داد؛ عبودیت شرط لازم برای رسیدن به مقامات معنوی است و در هر نماز هم مسلمانان به آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: عبودیت شرط لازم برای پذیرش عبادات از جمله روزه است

آیت الله سعیدی: عبودیت شرط لازم برای پذیرش عبادات از جمله روزه است