موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1393 ساعت 03:232014-07-28بين الملل

ادعای آمریکا ازدلایل حمله به ایرباس ایران دروغ بود


یک روزنامه سوییسی در مطلبی تمام ادعاهای آمریکا درباره دلایل حمله به هواپیمای مسافربری ایران در سال 1988 را دروغ ارزیابی کرده و نوشت که آمریکا هرگز برای این فاجعه از ایران عذرخواهی نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، روزنامه سوییسی تاگس انسایگر در مطلبی به مقایسه شلیک به هواپیمای خطوط مالزی در شرق اوکراین و فاجعه شلیک یک ناو جنگی آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در سوم ژوییه سال 1988 در آب های خلیج فارس پرداخته و نوشت یک هواپیمای مسافربری در یک منطقه جنگی توسط موشک های دفاع هوایی هدف قرار گرفته و سقوط کرد و مسئولان این حادثه بر این باو بودند که این یک هواپیمای نظامی بوده است.

صحبت از یک خطای غم انگیز بود.

با این حال حقایق درباره این مسئله در ابتدا مخفی شده و دروغ هایی در این باره گفته شد.

یک عذرخواهی برای این اشتباه هم انجام نشد.

نویسنده در ادامه نوشت: آیا ما درباره سقوط هواپیمای مسافربری خطوط مالزی در شرق اوکراین سخن می گوییم؟ خیر، پروازه شماره 655 ایران ایر، پروازی که از بندرعباس به دبی پرواز کرد.

هواپیمای ایرباس A300 با 290 سرنشین که در بین آن ها 66 کودک و 16 خدمه وجود داشت توسط ناو آمریکایی یو اس اس وینسنس در سوم جولای 1988 هدف قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای آمریکا ازدلایل حمله به ایرباس ایران دروغ بود

ادعای آمریکا ازدلایل حمله به ایرباس ایران دروغ بود