مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1393 ساعت 00:532014-07-28پزشكي

فارس گزارش می دهد؛ شیوه های نوین زندگی و مشکلات ناشی از آن


شیوه های نوین زندگی دارای مشکلات خاص خود است.

- " از بروجرد، شیوه های نوین زندگی، مشکلات متعددی برای انسان ها به وجود آورده است که از آن جمله می‎توان به کمبود وقت لازم برای انجام کارهای روزانه اشاره کرد.

امروزه به دلایل مختلف که شاغل بودن بانوان یکی از مهمترین آنهاست، استفاده از غذاهای آماده و فست فود رو به فزونی است و هستند خانه هایی که دیگر بوی غذای خانگی از آنها کمتر به مشام می‎رسد.

مصرف این گونه غذاها مشکل پخت غذا را برای بسیاری از افراد حل کرده است، اما به دلایل گوناگون سلامت افراد جامعه را به خطر می‎اندازد که گاه جبران آن زمان‎بر یا محال است.

با گسترش گرایش مردم به استفاده از غذاهای آماده، مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی و رعایت معیارهای بهداشتی در آنها نقش به سزایی در تامین سلامت افراد جامعه دارد.

نظارت بر ساختار فیزیکی مراکز، مواد اولیه مصرفی، نحوه پخت و کنترل کیفی غذا از مهم‎ترین مواردی است که باید از سوی ضابطان بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

*بی توجهی به کیفیت غذاها یک شهروند بروجردی در این زمینه گفت: برای تهیه و پخت یک غذا لازم است، وقت زیادی صرف شود،اما مراکز تهیه غذای آماده توجه زیادی به این مقوله ندارند و برای برخی از آنها کیفیت غذا جزو اولویت های اصلی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد؛ شیوه های نوین زندگی و مشکلات ناشی از آن

فارس گزارش می دهد؛ شیوه های نوین زندگی و مشکلات ناشی از آن