مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1393 ساعت 19:172014-07-28بين الملل

برنامه جاسوسی آمریکا به آزادی بیان خدشه وارد کرده است


دیدبان حقوق بشر و اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کردند که برنامه های وسیع و گسترده جاسوسی سازمان امنیت ملی آمریکا آزادی بیان را در این کشور به شدت تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از ایتارتاس؛ دیدبان حقوق بشر و اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در گزارشی ضمن اشاره به برنامه های گسترده جاسوسی سازمان امنیت ملی آمریکا اعلام کردند: مقامهای آمریکایی اکنون نسبت به سالهای گذشته تمایل کمتری برای در ارتباط بودن با رسانه های خبری حتی در زمینه مسائل و موضوعات طبقه بندی نشده دارند.

بر اساس این گزارش مقامهای آمریکایی در صحبتهای خود با روزنامه نگاران و خبرنگاران به شدت محتاط شده اند و نگران این مساله هستند که هرگونه ایمیل یا مکالمه تلفنی بعدا علیه خود آنها استفاده شود.

دولت باراک اوباما رییس جمهور آمریکا بارها با انتقادات گسترده زیادی در خصوص سرکوب گزارش های مربوط به امنیت ملی و سیاست خارجی و همین طور آزار و اذیت و تعقیب قانونی مقامهای رسمی آمریکایی که با رسانه های خبری به صورت منابع آگاهی که خواستند نامشان فاش نشود روبرو شده است.

دولت آمریکا 8 نفر را به افشای اطلاعات مخفی در سالهای اخیر متهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جاسوسی آمریکا به آزادی بیان خدشه وارد کرده است

برنامه جاسوسی آمریکا به آزادی بیان خدشه وارد کرده است