مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1393 ساعت 15:482014-07-28ورزشي

مولاوردی قهرمانی نونهالان ایران در مسابقات جهانی تکواندو را تبریک گفت


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در پیامی، قهرمانی تیم نونهالان ایران را در نخستین دوره رقابت های تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان در جمهوری آذربایجان تبریک گفت.

- " به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، شهیندخت مولاوردی، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در پیامی، قهرمانی تیم نونهالان دختر و پسر ایران را در نخستین دوره رقابت های تکواندوی قهرمانی نونهالان جهان در جمهوری آذربایجان، تبریک گفت.

مولاوردی در این پیام آورده است: نونهالان عزیز، آینده سازان ایران زمین، دختران و پسران و قهرمانان، خبر پیروزی غرورآفرین شما در مسابقات جهانی تکواندو در باکو در آستانه عید سعید فطر، موجی از شادی و افتخار در میان مردم شریف ایران بر پا کرد و شیرینی این لحظات را دو چندان نمود.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده افزوده است: با تبریک این پیروزی بزرگ ،سلامتی و موفقیت روز افزون شما فرزندان این مرز و بوم را در تمام مراحل زندگی از خداوند متعال خواهان هستم.

دعای خیر ملت بزرگ ایران بدرقه راهتان باد.

خاطرنشان می شود در این مسابقات که با حضور 576 ورزشکار از 63 کشور برگزار شد، در بخش دختران، تیم ایران موفق به کسب 4 مدال طلا و یک نقره شد و با 74 امتیاز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولاوردی قهرمانی نونهالان ایران در مسابقات جهانی تکواندو را تبریک گفت

مولاوردی قهرمانی نونهالان ایران در مسابقات جهانی تکواندو را تبریک گفت