مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1393 ساعت 10:572014-07-28پزشكي

دانشکده هسته ای پزشکی در بوشهر ایجاد می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: با توجه به وجود امکانات زیرساختی در علوم پزشکی هسته ای دراستان بوشهر دانشکده هسته ای پزشکی در رشته های مختلف راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بوشهر، علیرضا رییسی بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان استان بوشهر با بیان اینکه وجود اورژانس هسته ای در کنار نیروگاه اتمی امری ضروری است اظهارکرد: آموزش عمومی ساکنان اطراف نیروگاه اتمی جز الزمات ایمنی نیروگاهی محسوب می شود که نیروگاه اتمی، سازمان انرژی اتمی، مراکزآموزش عالی و دانشگاه علوم پزشکی باید با تعامل هم به این مهم توجه کنند.

وی با تاکید بر راه اندازی مرکزپژوهشی هسته ای در بوشهر افزود: مجوز این مرکز پروژهشی از وزارت علوم اخذ شده است که امسال ساز و کارآن برای راه اندازی فراهم می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای تاسیس دانشکده هسته ای پزشکی در بوشهر فراهم است خاطر نشان کرد: برای راه اندازی این دانشکده اکنون رشته های مختلف هسته ای پزشکی در استان بوشهر طراحی و در حال اخذ راه اندازی این رشته ها هستیم.

رییسی با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای مقابله با بحران های هسته ای فراهم شود افزود: ایجاد یک اورژانس هسته ای در مرکز استان بوشهر امری ضروری است که باید با تعامل نیروگاه اتمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده هسته ای پزشکی در بوشهر ایجاد می شود

دانشکده هسته ای پزشکی در بوشهر ایجاد می شود