مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1393 ساعت 10:432014-07-28اجتماعي

مدیریت شهری ورامین آماده برگزاری نماز عید سعید فطر


رییس شورای اسلامی شهر ورامین از تدابیر ویژه مدیریت شهری این شهر برای برگزاری نماز عید فطر امسال در جهت رفاه حال نمازگزاران خبر داد.

- " از جنوب استان تهران، محسن عابدلو بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: برای تسهیل تردد نمازگراران روز عید فطر ضمن آماده باش کامل ناوگان حمل و نقل عمومی، اقدامات گسترده ای توسط سازمان آتش نشانی، معاونت خدمات شهری شهرداری ورامین، روابط عمومی شهرداری و شورای شهر، معاونت فرهنگی و اجتماعی، شهرداری مناطق مختلف ورامین و … صورت گرفته تا ضمن برگزاری هرچه بهتر مراسم نماز عید فطر تردد نمازگراران تسهیل شود.

خدمات رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی در روز عید فطر به نمازگزاران وی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شهیدان 15 خرداد آماده خدمات رسانی به نمازگزاران عید فطر است گفت: از صبح روز عید، ناوگان اتوبوسرانی با هماهنگی ستاد نماز جمعه از سراسر شهر، شهروندان ورامینی را به محل برگزاری نماز در پشت مسجد جامع می رسانند و در پایان نماز آن ها را به مبادی اولیه باز می گردانند.

عابدلو با بیان این که مجموعه ای از تدابیر و تمهیدات ترافیکی با همکاری و هماهنگی شهرداری ورامین، ستاد برگزاری مراسم عید سعید فطر و پلیس راهور ورامین در نظر گرفته شده، تصریح کرد: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن نماز عید فطر محد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری ورامین آماده برگزاری نماز عید سعید فطر

مدیریت شهری ورامین آماده برگزاری نماز عید سعید فطر