مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1393 ساعت 13:582014-07-26اقتصادي

فرماندار هرسین: آموزش های فنی نقش مهمی در تأمین نیروی انسانی کارآمد دارد


فرماندار هرسین با بیان اینکه آموزش های فنی نقش مهمی در تأمین نیروی انسانی کارآمد دارد، گفت: فقدان مهارت، ضعف فرهنگ کارآفرینی و بهره وری پایین نیروی کار از عوامل بیکاری محسوب می شود.

- " از هرسین، یاور محمدی عصر امروز در نخستین جلسه کمیته مهارت در شهرستان هرسین توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در شرایط کنونی برای اقتصاد و فرهنگ ایران، به ویژه شتاب دهی به فرآیند تولید را امری حیاتی خواند.

فرماندار هرسین ادامه داد: آموزش های فنی و مهارتی نقش مهمی در تأمین نیروی انسانی کارآمد ایفا می کند و فقدان مهارت، ضعف فرهنگ کارآفرینی و بهره وری پایین نیروی کار از عوامل بیکاری محسوب می شود.

محمدی به ظرفیت های موجود در شهرستان هرسین اشاره کرد و بیان داشت: پیشینه تاریخی این شهرستان با قدمت و تاریخ کرمانشاه عجین شده است.

به گفته این مسئول، گلیم هرسین یکی از قدیمی ترین زیراندازهای ایران است که امروزه باید مورد توجه قرار بگیرد تا از اصالت خود دور نماند، اما امروز گلیم و کشاورزی در این منطقه با همان سبک و سیاق گذشته انجام می گیرد و مطابق با نیاز روز دنیا تولید نمی شود.

محمدی شرایط مناسب آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی این شهرستان و بعد مسافت کم آن نسبت به مرکز استان را از دیگر امتیازات این شهرستان عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار هرسین: آموزش های فنی نقش مهمی در تأمین نیروی انسانی کارآمد دارد

فرماندار هرسین: آموزش های فنی نقش مهمی در تأمین نیروی انسانی کارآمد دارد