مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1393 ساعت 13:572014-07-26اقتصادي

اختصاص 34 میلیارد تومان برای روکش آسفالت خیابان های رشت


رییس شورای اسلامی شهرستان رشت گفت: در 32 نقطه از خیابان های شهر رشت بحث روکش آسفالت اجرا می شود و 34 میلیارد تومان اعتبار به این امر اختصاص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اسماعیل حاجی پور بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی و ستاد تامین سلامت دریا در فرمانداری این شهر، اظهار کرد: در طرح سالمسازی دریا مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که جلوی مکان های که طرح وجود ندارد گرفته شود و جایی که امنیت نیست بسته شود.

وی با بیان اینکه در مکان هایی که طرح سالم سازی اعلام می شود باید همه امکانات رفاهی فراهم شود، افزود: نباید فقط از مردم پول گرفت کشور برای این مردم است و باید برای آنها شرایط رفاه ایجاد کنیم.

رییس شورای شهرستان رشت گفت: باید از تصدیگری دست برداریم و نظارت بیشتری انجام دهیم و بخش خصوصی را در طرح های سالم سازی مشارکت دهیم و به دنبال آنها برویم.

حاجی پور تصریح کرد: باید از سرمایه گذار حمایت کنیم و طوری نباشد که آنها ضرر کنند بخش خصوصی چون نیاز به درآمد زایی دارد تمام تلاش خود را برای انجام هرچه بهتر امور انجام می دهد و مسئولان هم باید از آنها حمایت کنند.

وی با بیان اینکه حواشی جاده ها باید پاکسازی شود، تصریح کرد: با پخش بروشور راهنمای گردشگری باید به مردم کمک کنیم که مسیر خود را براحتی پیدا کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 34 میلیارد تومان برای روکش آسفالت خیابان های رشت

اختصاص 34 میلیارد تومان برای روکش آسفالت خیابان های رشت