مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1393 ساعت 09:572014-07-26حوادث

خانه سه طبقه در حصارک با خاک یکسان شد


در پی انفجار گاز شهری در یکی از خانه های مسکونی خیابان کاوه واقع در حصارک بالا خانه 3 طبقه با خاک یکسان شد و حجم زیادی از آهن, گچ, سیمان و لوازم منزل را بر سر ساکنان آوار کرد.

- " از کرج، به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج, امیر رنجی مدیر روابط عمومی آتش نشانی کرج اظهار کرد: به دنبال تماس تلفنی شهروندان مقارن با ساعت 12 و 34 دقیقه ظهر امروز با ستاد فرماندهی آتش نشانی کرج بزرگ، در جریان یک فقره انفجار گاز شهری و در پی آن ریزش و ویرانی خانه سه طبقه قرار گرفتیم که متاسفانه چهار شهروند را زیر تلی از خاک و آوار محبوس کرد و جان و مال آنها را در معرض تهدید و خطر قرار داد.

وی افزود: متاسفانه ملک مذکور کاملا تخریب شده و به شکل ویرانه درآمده است.

رنجی با تاکید بر اینکه نیروهای ایستگاه 106 دقایقی بعد از وقوع حادثه در محل حضور یافتند، تصریح کرد: خوشبختانه با حضور به موقع اکیپ های عملیاتی 2 تن از 4 شهروند گرفتار زیر آوار در لحظات اولیه حادثه نجات یافتند و برای انجام مداوای بیشتر تحویل عوامل اورژانس و روانه مراکز درمانی شدند.

مدیر مرکز اخبار آتش نشانی کرج از اعزام 3 اکیپ ویژه امداد و نجات به کوچه مهر، خیابان کاوه، حصارک بالا (محل وقوع حادثه) خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون آتش نشانان با استفاده از تجهیزات و ادوات ویژه آواربرداری و شمعک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه سه طبقه در حصارک با خاک یکسان شد

خانه سه طبقه در حصارک با خاک یکسان شد