مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1393 ساعت 06:522014-07-26اجتماعي

ثبت نام متقاضیان سرویس مدارس در کرمانشاه آغاز شد


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از آغاز طرح واگذاری ثبت نام متقاضیان سرویس مدارس به مؤسسات حمل و نقل درون شهری و شرکت های پیمانکاری خودروهای حمل و نقل دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از کرمانشاه، رضا قاسمی فر در جمع خبرنگاران با تأکید بر برون سپاری عملیات ثبت نام سرویس مدرسه اظهار کرد: طرح واگذاری ثبت نام متقاضیان سرویس مدرسه به مؤسسات حمل و نقل درون شهری و شرکت های پیمانکاری خودروهای حمل و نقل دانش آموزان در سال تحصیلی جدید آغاز شده است.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه افزود: در سال تحصیلی پیش رو، با مشارکت و همکاری بخش خصوصی و سازمان تاکسیرانی، خدمات مطلوب تری ارائه می شود و نظارت بیشتری بر سرویس دهی و جابجایی دانش آموزان به عنوان یکی از اهداف اصلی سازمان تاکسیرانی صورت می گیرد.

قاسمی فر داشتن پروانه فعالیت، گواهینامه معتبر، معاینه فنی، متأهل بودن، نداشتن سوء پیشینه، دارا بودن حداقل 23 سال تمام و نداشتن سوء شهرت را از شرایط اصلی دریافت مجوز سرویس مدرسه عنوان کرد و افزود: سرویس های مدارس موظف هستند که فقط با نصب برچسب سازمان تاکسیرانی اقدام به ارائه خدمات به دانش آموزان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام متقاضیان سرویس مدارس در کرمانشاه آغاز شد

ثبت نام متقاضیان سرویس مدارس در کرمانشاه آغاز شد