مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1393 ساعت 06:382014-07-26ورزشي

برترین کیک بوکسینگ کاران نونهال مسابقات جام رمضان در قم معرفی شدند


رقابت های کیک بوکسینگ جام رمضان در رده سنی نونهالان با شرکت ورزشکاران مدعی در اوزان مختلف برگزار شد و برترین های خود را شناخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، هیئت ورزش های رزمی استان قم نیز همچون هیئت های فوتبال، کاراته، تکواندو، والیبال، بسکتبال، تنیس، پینگ پنگ، هندبال، کشتی و چندین هیئت ورزشی دیگر از شب های ماه مبارک رمضان نهایت بهره را برد و مسابقات استانی خود را برگزار کرد.

این هیئت ورزشی همچون سایر هیئت های قم مسابقاتی را با عنوان جام رمضان و در رشته کیک بوکسینگ برنامه ریزی و برگزار کرد در حالی که این پیکارها ابتدا در رده سنی نونهالان به انجام رسید و قرار است در دو رده سنی دیگر تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.

میزبان برگزاری رقابت های کیک بوکسینگ جام رمضان قم در رده سنی نونهالان خانه بوکس ورزشگاه شهدای نیروگاه قم بود که طی آن رزمی کاران آینده دار قم در حضور تماشاگران قمی علاقمند به رزمی با جذابیت و حساسیت برای کسب عناوین برتر با یکدیگر پیکار کردند.

مسابقات کیک بوکسینگ جام رمضان قهرمانی استان قم در رده سنی نونهالان با معرفی افراد برتر در اوزان مختلف در حالی به پایان رسید که شرکت کنندگان در اوزان منهای 23، 29، 32، 35، 38، 42، 45 و به اضافه 45 کیلوگرم برای کسب مقام های اول تا سوم به رقابت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین کیک بوکسینگ کاران نونهال مسابقات جام رمضان در قم معرفی شدند

برترین کیک بوکسینگ کاران نونهال مسابقات جام رمضان در قم معرفی شدند