مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1393 ساعت 19:532014-07-25اجتماعي

رییس اداره ورزش و جوانان ابهر خبر داد استقبال دانش آموزان ابهری از کلاس های شنا


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: دانش آموان ابهری از کلاس های شنا استقبال خوبی می کنند.

- حمید کاوندی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه مدرسه شنا برای کودکان 6 تا 10 سال در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مدرسه شنا ابهر بیش از 500 نفر از دانش آموزان شامل 300 نفر پسر و 200 نفر دانش آموز دختر را در رشته شنا تعلیم می دهد.

وی با اشاره به مدرسه تنیس روی میز تصریح کرد: در این مدرسه بیش از 300 دانش آموز دختر و پسر حضور دارند که از این تعداد دو سوم پسر و یک سوم شامل دختران می شود.

این مسئول با بیان اینکه هدف عمده از راه اندازی این مدارس استعدادیابی و تشکیل تیم قدرتمند در رشته های ورزشی است، افزود: در مدرسه والیبال این شهرستان نیز 150 دانش آموز پسر و 100 دانش آموز دختر مشغول فراگیری مهارت های لازم برای حضور در مسابقات آینده هستند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر با اشاره به اینکه تاکنون  بیش از 300 نفر دانش آموز در رشته ژیمناستیک آموزش دیده اند، عنوان کرد: در راستای جلب دانش آموزان و علاقه مندی والدین برای حضور فرزندان در رشته های ورزشی شهریه بسیار ناچیزی از آنان اخذ می شود.

کاوندی در ادامه گفت: هم اکنون علاقه مندان بسیاری در کلاس های شنا شرکت کرده و یکی از انواع روش های شنا کردن را فراگرفته و به عنوان یکی از کلاس ها او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره ورزش و جوانان ابهر خبر داد استقبال دانش آموزان ابهری از کلاس های شنا

رییس اداره ورزش و جوانان ابهر خبر داد استقبال دانش آموزان ابهری از کلاس های شنا