مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1393 ساعت 18:282014-07-25اقتصادي

رضایت مشتریان از خودروهای با کیفیت پایین تر!


نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد که مشتریان ایرانی رضایت بیشتری از خودروهای چینی بی کیفیت تر نسبت به خودروهای داخلی با کیفیت تر داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران چندی پیش نتیجه نظرسنجی خود از مشتریان در زمینه میزان رضایت از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در بازار ایران در شش ماهه دوم سال گذشته را منتشر کرد.

نکته قابل توجه در رده بندی منتشر شده، بیشتر بودن رضایتمندی مشتریان از خودروهای چینی است که کیفیت کمتری نسبت به خودروهایی که رضایتمندی کمتر مشتریان را به خود جلب کرده اند، داشته اند.

به عنوان مثال در این نظرسنجی خودروی ام وی ام 110 در حالی 660 امتیاز از مجموع هزار امتیاز رضایت مشتریان را کسب کرده که میزان رضایت مشتریان از انواع مدلهای خودروی پراید به طور میانگین 620 بوده است.

با این حال نگاهی به رده بندی کیفی منتشره از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می دهد که میزان نمره منفی خودروی ام وی ام 110 در آخرین رده بندی حضور داشته در آن بیشتر از انواع خودروهای پراید بوده است، همچنین در این نظرسنجی مشتریان رضایت بیشتری از خودروی ام وی ام 315 نسبت به خودروهای دیگری چون سمند، رانا، پژو 405 و پژو پارس داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت مشتریان از خودروهای با کیفیت پایین تر!

رضایت مشتریان از خودروهای با کیفیت پایین تر!