مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1393 ساعت 13:472014-07-25سياسي

"روز قدس" روز به چالش کشاندن مدعیان دروغین حقوق بشر است


سرپرست دانشگاه پیام نور میلاجرد گفت: روز قدس روز نمایش قدرت جهان اسلام بوده و این روز، روز به چالش کشاندن استکبار جهانی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر است.

- "روز قدس" روز به چالش کشاندن مدعیان دروغین حقوق بشر است خبرگزاری تسنیم: سرپرست دانشگاه پیام نور میلاجرد گفت: روز قدس روز نمایش قدرت جهان اسلام بوده و این روز، روز به چالش کشاندن استکبار جهانی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر است.

نسخه قابل چاپ " بابک پیکرستان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کمیجان"، با اشاره به روز جهانی قدس اظهار کرد: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس تمام بی تفاوتهای دنیا را تکان داده و مدعیان حقوق بشر را در روی زمین رسوا می کند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم کشورمان در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام های بسیاری برای دنیا دارد، افزود: قتل عام کودکان توسط رژیم غاصب اسراییل جز بیداری بیشتر ملت ها و تنفر امت ها چیز دیگری عاید آنها نمی کند.

پیکرستان تصریح کرد: روز جهانی قدس یادگار امام خمینی(ره) بود و ایشان موضع حمایت از فلسطینیان را زنده کرد که امروز باتوجه به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی گناه، روز قدس نماد مبارزه با ظلم، شرک و استکبار است و مردم کشورمان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و خلق حاسه ای به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"روز قدس" روز به چالش کشاندن مدعیان دروغین حقوق بشر است

"روز قدس" روز به چالش کشاندن مدعیان دروغین حقوق بشر است