مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1393 ساعت 11:132014-07-25اجتماعي

وزش باد شدید و گرد و خاک در کشور/ تهران گرمتر می شود


مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید در جنوب غرب کشور و برخی مناطق شرقی و جنوب شرقی کشور خبر داد.

مهندس احد وظیفه در گفت وگو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) افزود: نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد امروز نیز در بخش هایی از شرق و جنوب شرق کشور وزش باد و گرد و خاک ادامه خواهد داشت.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: در سه روز آینده در برخی مناطق جنوب شرق در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می شود و در همین مدت قسمت های شرقی دریای عمان و از روز یکشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

وی از افزایش وزش باد از اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه در برخی مناطق خبر داد و افزود: این باد در جنوب غرب کشور و در برخی مناطق دیگر باعث باد و گرد و خاک خواهد شد.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ایسنا گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز شنبه صاف در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز با یک درجه افزایش به 30 و 41 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

همچنین در روز یکشنبه نیز آسمان پایتخت صاف در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک در اواخر وقت وزش باد شدید در شهرهای غربی پیش بینی شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و گرد و خاک در کشور/ تهران گرمتر می شود

وزش باد شدید و گرد و خاک در کشور/ تهران گرمتر می شود