مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1393 ساعت 03:532014-07-25اقتصادي

آی پد در معرض تهدید


تنها چهار سال پس از عرضه تبلت های آی پد اپل به نظر می رسد این دستگاه ها در حال از دست دادن بازار خود هستند اما اتحاد اپل با آی.

بی.

ام می تواند از طریق ورود به بازار های بکر جان تازه ای را به فروش تبلت های این شرکت بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از رویترز، اپل در سه ماهه منتهی به ژوئن 13 میلیون و 200 هزار دستگاه آی پد به فروش رسانده که نسبت به دوره مشابه سال قبل هشت درصد کاهش یافته و کمتر از پیش بینی های تحلیلگران مبنی بر فروش 14 میلیون دستگاه آی پد یا بیشتر توسط اپل است.

فروش این دستگاه ها که 15 درصد درآمد اپل را تشکیل می دهند برای دومین بار کمتر از انتظارات تحلیلگران برای سه ماهه دوم امسال بوده است.

اپل که در سال 2010 با اولین آی پد خود به ایجاد بازار تبلت ها کمک کرد، اما رشد فروش آنها از سال 2012 به دلیل محبوب شدن فبلت ها در میان مردم و تاخیر کاربران در تعویض تبلت های خود روبه کاهش گذاشته و کاربران روز به روز به سمت گوشی های اندرویدی ارزان تر می روند.

تیم کوک - رییس اجرایی اپل - فروش آی پد را بسیار دوقطبی توصیف کرد و گفت: این شرکت دربازارهای نوظهوری نظیر خاورمیانه و چین 50 درصد رشد فروش داشته اما در کشور های توسعه یافته نظیر آمریکا فروش آنها ضعیف تر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آی پد در معرض تهدید

آی پد در معرض تهدید