مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 20:122014-07-24ورزشي

کش و قوس صبا و استقلال خوزستان بر سر مومنی و غیبت کاشی


فهرست نهایی نفرات تیم فوتبال صبای قم در چهاردهمین دوره لیگ بر تر فوتبال کشور اعلام شد اما این فهرست با نکاتی جالب توجه همراه بود.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قم، صمد مرفاوی با 26 بازیکن تیمش را برای آغاز لیگ بر تر فوتبال بست و امیدوار است تغییر و تحولات کم سابقه در ترکیب تیمش، شرایط را در هفته های آینده لیگ بر تر برای صبا سخت نکند.

پس از کناره گیری رضا کردی از کادر فنی تیم صبای قم، ساکت الهامی به عنوان مربی، ناصر بختیاری زاده به عنوان مربی، مهدی رضایی نژاد به عنوان مربی و سعید عزیزیان به عنوان مربی دروازه بانان سایر اعضای کادر فنی صبا را تشکیل می دهند.

کاشی و غیبت در فهرست نهایی صبا مرتضی کاشی مدافع با تجربه و کارکشته صبا سرانجام در فهرست نهایی صبا قرار نگرفت تا شبهات پیرامون وضعیت این مدافع، ادامه یابد.

گفته می شود مسئولان باشگاه صبا به دلیل آسیب دیدگی بلند مدت فصل گذشته از وی خواسته اند که پیش از عقد قرارداد تست پزشکی بدهد و مشخص نیست که غیبت وی در فهرست نهایی، به دلیل غیر قابل قبول بودن نتیجه تست پزشکی وی است یا اینکه صمد مرفاوی به کاشی اعتقادی ندارد.

بار دیگر تاکید می کنیم که سرمربی حق دارد نفرات خود را گزینش و بازیکنان دلخواه خود را برای حضور در ترکیب تیم انتخاب کند اما رفتار باشگاه در قبال بازیکنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کش و قوس صبا و استقلال خوزستان بر سر مومنی و غیبت کاشی

کش و قوس صبا و استقلال خوزستان بر سر مومنی و غیبت کاشی