مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 18:132014-07-24سياسي

دعوت وعاظ، شاعران و ذاکران اهل بیت(ع) از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس


جمعی از واعظان، شاعران و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با محوریت پایگاه اطلاع رسانی هیات ها و محافل مذهبی(عقیق) و با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، - از مردم کشورمان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است: وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ روز جهانی قدس یادگار درخشان و سرنوشت ساز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که که با درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم مومن و حسینی، سال به سال پرشور تر از قبل برگزار می شود.

امسال شاهد بودیم که رژیم اشغالگر قدس در ماه مبارک رمضان، حمله ای گسترده و بی رحمانه به نوار غزه صورت داده و مردم مسلمان و روزه دار غزه را به وحشیانه ترین شکل ممکن به شهادت می رساند.

در حالی که رسانه های دنیا بر این جنایات دردناک چشم بسته اند و قتل عام کودکان و زنان و سالمندان غزه را نا دیده می گیرند، وظیفه دینی ماست تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، به ندای رهبر عزیزمان لبیک بگوییم و خروش ملت عظیم ایران را به دنیا نشان دهیم تا رژیم اشغالگر قدس بداند که ان شاءالله به زودی همانگونه که امام عظیم الشان مان فرمود از صفحه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت وعاظ، شاعران و ذاکران اهل بیت(ع) از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

دعوت وعاظ، شاعران و ذاکران اهل بیت(ع) از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس