مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 13:082014-07-24اقتصادي

50 چاه غیر مجاز در شهرستان اسدآباد وجود دارد


فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه شهرستان اسدآباد 270 چاه مجاز دارای پروانه بهره برداری دارد، گفت: 50 چاه غیرمجاز و 220 چاه بدون پروانه بهره برداری قبل از سال 83، - در شهرستان اسدآباد وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مسعود بکایی بعد از ظهر پنج شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با بیان اینکه شهرستان اسدآباد با 107 هزار نفر جمعیت حدود شش درصد جمعیت استان همدان را دارد، اظهار داشت: این شهرستان در بخش کشاورزی هشت و نیم درصد زمین های قابل کشت استان را دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در تولید محصولات کشاورزی هشت رتبه یک تا سوم استان را دارد، بیان کرد: اسدآباد در کشت گوجه فرهنگی رتبه نخست، هلو، شلیل، انگور، علوفه و یونجه نیز رتبه دوم استان همدان را دارد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه سالانه 520 هزار تن معادل 10 و نیم درصد محصولات کشاورزی استان همدان در اسدآباد تولید می شود، ادامه داد: 64 هزار هکتار از زمین های اسدآباد قابل کشت هستند که 12 هزار بهره بردار کشاورزی و 16 هزار اشتغال را در شهرستان ایجاد کرده است.

بکایی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در بخش صنعت و معدن 42 واحد دارد که 32 واحد فعال و نیمه فعال هستند، بیان کرد: بخش صنعت و معدن در شهرستان اسدآباد 450 نفر اشتغال ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 چاه غیر مجاز در شهرستان اسدآباد وجود دارد

50 چاه غیر مجاز در شهرستان اسدآباد وجود دارد