مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 11:472014-07-24اجتماعي

آغاز محدودیت ترافیکی روز جهانی قدس از امشب در اصفهان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس از ساعت 24 امشب در مسیر هشت گانه راهپیمایی دشمن شکن قدس در اصفهان آغاز می شود.

- نسخه قابل چاپ " سرهنگ حسین غلامی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان" اظهار کرد: هم زمان با سراسر کشور، امسال هم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در اصفهان راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس برگزار می شود و به همین منظور محدودیت های ترافیکی در خیابان های منتهی به مسیر حرکت راهپیمایان اعمال می شود.

وی افزود: محدودیت تردد و توقف خودروها در مسیرهای منتهی به میدان امام (ره) از ساعات پایانی امشب در اصفهان آغاز می شود و تا ساعاتی پس از برگزاری آیین راهپیمایی و نماز جمعه در میدان امام ادامه دارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پلیس راهور از ساکنان خیابان های حافظ، استانداری، سپه و نشاط درخواست می کند از ساعت 24 امشب خودروهای خود را از این محدوده خارج و یا به پارکینگ هدایت کنند.

وی گفت: در صورتی که خودروهایی در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس به ویژه خیابان های منتهی به میدان امام (ره) توقف کرده باشند، با جرثقیل به پارکینگ منتقل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز محدودیت ترافیکی روز جهانی قدس از امشب در اصفهان

آغاز محدودیت ترافیکی روز جهانی قدس از امشب در اصفهان