مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 11:172014-07-24سياسي

راهپیمایی روز جهانی قدس سبب بیداری آزادی خواهان می شود


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بیداری آزادی خواهان دراقصی نقاط جهان در نشان دادند جنایات رژیم صهیونیستی لازم است تمامی مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری گسترده داشته باشند.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بوشهر، عبدالکریم جمیری در آستانه روز جهانی قدس در بیانیه ای ضمن دعوت مردم ولایت مدار استان بوشهر به شرکت در راهپیمایی روز قدس، کشتار مردم بی دفاع غزه توسط صهیونیست ها را محکوم کرد.

وی دراین بیانیه با بیان اینکه روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ابتکار حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین نشان از عمق دوراندیشی، هوشمندی آن امام راحل و بیانگر اعتقاد و پایبندی آن امام عظیم الشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله فلسطین از حصار عربی و رویکرد قومیتی خارج شده تصریح کرد: با استمرار حرکت وحدت بخش روز جهانی قدس توسط نایب برحقش رهبر معظم انقلاب امروز به رغم تلاش قدرت های استکباری حامی رژیم صهیونیستی، مسئله فلسطین از حصار عربی و رویکرد قومیتی خارج و با رویکردی دینی به مسئله اول جهان اسلام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز جهانی قدس سبب بیداری آزادی خواهان می شود

راهپیمایی روز جهانی قدس سبب بیداری آزادی خواهان می شود