مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 11:122014-07-24سياسي

زندان بودن غزه مانع از رسیدن کمک ها شده است


سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت گفت: غزه زندانی است و باید به هر شکل ممکن به آن کمک ها ارسال شود.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از پایگاه خبری الرای؛ علی رضا عنایتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت در مراسم ضیافت افطاری که از سوی سفارت تدارک دیده شد خطاب به حاضران گفت: غزه هم اکنون همچون زندانی است که هیچ کس نمی تواند به آن کمک بشر دوستانه ارسال کند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این رابطه افزود: اگر راهی برای ارسال کمک های بشر دوستانه برای ملت مظلوم فلسطینی در نوارغزه می بود ایران امادگی داشت کمک های بشر دوستانه خود را در این رابطه به نوارغزه ارسال کند.

وی در این خصوص افزود: هم اکنون کمک های بشر دوستانه برای ملت فلسطین فراهم است اما راه ارسال و انتقال این کمک ها به نوار غزه فراهم نیست.

سفیر جمهوری اسلامی ایران همچنین در حاشیه این مراسم در نشست خبری با خبرنگاران در باره پرونده هسته ای جمهوری اسلامی ایران گفت: تهران در این مذاکرات بسیار جدی است و خود کشورهای غربی شرکت کننده در این مذاکرات هم بر جدی بودن ایران در مذاکرات اذعان کرده اند.

عنایتی در ادامه افزود: مذاکرات بر اساس خط مشی و رهنمون های مقامات جمهوری اسلامی از سوی تیم مذاکره کننده ایران دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان بودن غزه مانع از رسیدن کمک ها شده است

زندان بودن غزه مانع از رسیدن کمک ها شده است