مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 11:122014-07-24سياسي

هیچ آزادیخواهی به حمایت سازمان ملل و شورای امنیت امید ندارد


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: سازمان ملل و شورای امنیت به عنوان حامیان استکبار خود عاملان ظلم و ستم در جهان به شمار می آیند و هیچ آزادی خواهی به حمایت آن ها از مردم مظلوم فلسطین امید ندارد.

- نسخه قابل چاپ " حجت الاسلام هادی عسگری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه"، با اشاره به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) از رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی اظهار کرد: امروزه با جنایات اتفاق افتاده در غزه فرمایشات امام خمینی(ره) برای آحاد بشریت تحقق عینی یافته است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه درد موجود در غزه درد انسانیت و بشریت است عنوان کرد: امروزه شاهد فتنه استکبار جهانی در کشتار شیعیان در عراق و سوریه هستیم و اسراییل نیز از این فرصت استفاده کرده و با حمله به مردم مظلوم غزه و کشتار کودکان بی گناه فاجعه انسانی را به بار آورده است.

حجت الاسلام عسگری با اشاره به اینکه حمایت و دفاع از حقوق مردم مظلوم غزه یک وظیفه جهانی به ویژه برای مسلمانان است بیان کرد: سران خود فروخته کشورهای عربی با وجود مشاهده شهادت تعداد بسیاری افراد بی گناه در غزه علاوه بر سکوت با مبادلات سیاسی و تجاری از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرده و برای تحقق اهداف خود از بستن مرزها نیز دریغ نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ آزادیخواهی به حمایت سازمان ملل و شورای امنیت امید ندارد

هیچ آزادیخواهی به حمایت سازمان ملل و شورای امنیت امید ندارد