مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 11:122014-07-24سياسي

آمریکا برای جنایت بیشتر پول بیشتری به رژیم صهیونیستی پرداخت می کند


کمک چند صد میلیون دلاری واشنگتن به صهیونیست ها، نشانگر آن است که آمریکا برای یک رژیم جنایت کار جنگی جایزه تعیین می کند و در برابر جنایت بیشتر، - آمریکا برای جنایت بیشتر پول بیشتری به رژیم صهیونیستی پرداخت می کند خبرگزاری تسنیم: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کمک چند صد میلیون دلاری واشنگتن به صهیونیست ها، نشانگر آن است که آمریکا برای یک رژیم جنایت کار جنگی جایزه تعیین می کند و در برابر جنایت بیشتر، پول افزون تری پرداخت می کند.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه مجلس خبرگزاری تسنیم"، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با شبکه خبری العالم درباره این ادعا که موشک های مقاومت ساخت ایران است، گفت: فلسطین یک سری نیازهای واقعی دارد و گاهی هم اجلاس هایی که در سطح جهانی تشکیل می شود درباره چیزهایی صحبت می کنند که ربطی به وضع فعلی فلسطین ندارد.

وی افزود:"ما در این که باید به مردم غزه همه گونه کمک کنیم تردیدی نداریم؛ الان مبارزان غزه از توانمندی خوبی برخوردارند و سلاح مورد نیاز خود را تامین می کنند البته آنها زمانی نیازمند تکنولوژی تولید سلاح بودند که ما این تکنولوژی را به آنها دادیم.

" لاریجانی با اشاره به اینکه کشورهای عربی و اسلامی هم سلاح دارند و هم امکانات مادی بسیار غنی مانند نفت و گاز، اما هیچ کمکی به فلسطین نمی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا برای جنایت بیشتر پول بیشتری به رژیم صهیونیستی پرداخت می کند

آمریکا برای جنایت بیشتر پول بیشتری به رژیم صهیونیستی پرداخت می کند