مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 07:332014-07-24ورزشي

معاون فرماندار بافت خبر داد برگزاری مسابقات کیوکوشین جنوب شرق در بافت


معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بافت از برگزاری مسابقات کیوکوشین کاراته جنوب شرق کشور در این شهرستان خبر داد.

- " از بافت، حمید منظری توکلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ورزش شهرستان بافت اظهار داشت: از ابتدا بنای ما حمایت از ورزشکاران است و شهرستان بافت در سطح ملی و بین المللی قهرمانان ورزشی زیادی دارد، سازمان دهی هیئت ورزشی می تواند کمک شایانی به بهبود ورزشی شهرستان کند.

وی بیان داشت: روز 9 و دهم مرداد ماه مسابقات بزرگ کاراته سبک کیوکوشین جنوب شرق کشور در دهستان گوغر شهرستان بافت برگزار می شود.

منظری توکلی با بیان اینکه روز قدس روز حیات اسلام است، بیان داشت: در دو هفته اخیر شاهد جنایات اسف بار رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت علنی برخی از قدرت های کاذب و کشورهای عربی هستیم.

وی با بیان اینکه پیروزی نهایتا با اسلام است، افزود: مردم شهرستان بافت هم پا به پای هموطنان در سراسر کشور روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان صهیونیست و حامیانش می زند که در تاریخ نوشته می شود.

عباس امینی زاده، رییس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان بافت با بیان اینکه مسابقات بزرگ کاراته سبک کیوکوشین جنوب شرق کشور در دهستان گوغر شهرستان بافت برگزار می شود، اظهار داشت: در این مسابقات از استان های خراسان جنوبی، فارس، یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار بافت خبر داد برگزاری مسابقات کیوکوشین جنوب شرق در بافت

معاون فرماندار بافت خبر داد برگزاری مسابقات کیوکوشین جنوب شرق در بافت