مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 03:132014-07-23سياسي

روز قدس تبلور اقتدار و همبستگی کشورهای اسلامی است


نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس تبلور اقتدار و همبستگی کشورهای اسلامی و دادن جوابی محکم به گستاخی و نسل کشی صهیونیسم است.

غلامرضا تاجگردون در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: روز جهانی قدس میراث ارزشمند امام خمینی کبیر(ره) است که وحدت و انسجام ملت های مسلمان و آزادی خواهان جهان را به هم پیوند زده است.

وی اظهار کرد: روز قدس تبلور اقتدار و همبستگی کشورهای اسلامی و دادن جوابی محکم به گستاخی و نسل کشی صهیونیسم است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روز قدس نماد اسلام خواهی و پایداری مبارزان فلسطینی است و گرامیداشت این روز بزرگ موجب سست و لرزان شدن پایه های استکبار جهانی خواهد شد.

تاجگردون عنوان کرد: مردم مظلوم غزه هم اکنون چشم به یاری دیگر مسلمانان در سراسر جهان دوخته اند که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که بهترین فرصت اعلام انزجار از کودک کشان وحشی است فرا رسد و بار دیگر تمام مسلمانان یکپارچه با مشت های گره کرده انزجار خود را از رژیم غاصب اسراییل اعلام کنند.

وی ادامه داد: حضور در راهپیمایی و اظهار همدردی و همراهی با ملت مظلوم فلسطین موجبات تضعیف و سرنگونی ظلم در منطقه را فراهم خواهد سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس تبلور اقتدار و همبستگی کشورهای اسلامی است

روز قدس تبلور اقتدار و همبستگی کشورهای اسلامی است