مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1393 ساعت 21:232014-07-23ورزشي

امضای قرارداد ساخت ورزشگاه نقش جهان/ حساب های مسدود ورزش اصفهان باز شد


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: 4 گروه برای ساخت ورزشگاه نقش جهان در اصفهان اعلام آمادگی کرده و قرارداد ساخت این ورزشگاه تا دو هفته دیگر امضا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد سلطان حسینی شامگاه چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به حضور مدیران اصفهانی در سطوح مختلف مدیریتی کشور اظهار داشت: مدیران اصفهان همواره در عرصه های مختلف عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته اند و مردم اصفهان در طول دوران انقلاب اسلامی نیز شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

وی با بیان اینکه اصفهان همواره در عرصه های مختلف مطرح بوده و حرف برای گفتن داشته است، تصریح کرد: ورزشکاران استان در عرصه های جهانی همواره مطرح بوده اند و این مسئله مسئولیت ما را سنگین تر کرده و کارمان را سخت تر می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان مسائل را به خوبی درک می کنند، گفت: انتظارات مردم استان از نسبت به سایر استان ها بسیار زیاد بوده اما بر اساس پیشرفت های ورزش استان صورت گرفته و در این زمینه هیئت فوتبال باید تلاش خود را افزایش دهد و برای رفع مشکلاتی که مورد گلایه اهالی فوتبال بوده، اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد ساخت ورزشگاه نقش جهان/ حساب های مسدود ورزش اصفهان باز شد

امضای قرارداد ساخت ورزشگاه نقش جهان/ حساب های مسدود ورزش اصفهان باز شد