مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1393 ساعت 14:482014-07-23سياسي

تعیین ضرب الاجل برای تعاونیها به منظور تکمیل پروژه های مسکن مهر لرستان


مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان از دادن ضرب الاجل به تعاونیهای استان برای تکمیل پروژه های مسکن مهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی آشتاب عصر سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان لرستان اظهار داشت: ما به تک تک تعاونی های مسکن مهر لرستان ورود پیدا کرده و ضمن تذکر به آن ها برای به نتیجه رساندن بحث مسکن مهر ضرب الاجلی را نیز برای آنها مشخص کرده ایم و به اعضای این تعاونی ها نیز اطلاع رسانی صورت گرفته است.

وی به برخی فعالیت های تعاونی های استان اشاره کرد و بیان داشت: تعاونی مسکن مهر بسیجیان الیگودرز برای هفته دولت 160واحد آماده افتتاح و بهره برداری دارد و 140 واحد باقیمانده این تعاونی نیز تا پایان بهمن ماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد بود.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان ادامه داد: تعاونی مسکن مهر لشگر 84 نیز 128 واحد آماده بهره برداری دارد و تعاونی مسکن فرزانگان بروجرد نیز در هفته دولت از 360 واحد مسکن مهر بهره برداری خواهد کرد.

آشتاب در اینباره افزود: تعاونی فرهنگیان ازنا 168 واحد در دست اجرا دارد که 84 واحد را تا پایان آبان ماه تحویل داده و 84 واحد دیگر را نیز تا پایان سال به بهره برداری می رساند.

وی گفت: مدیر عامل تعاونی فرهنگیان ازنا درخواستی مبنی بر افزایش تسهیلات از 20 میلیون تومان به 30 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین ضرب الاجل برای تعاونیها به منظور تکمیل پروژه های مسکن مهر لرستان

تعیین ضرب الاجل برای تعاونیها به منظور تکمیل پروژه های مسکن مهر لرستان