مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1393 ساعت 14:392014-07-23سياسي

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین: کانون مداحان از فرهنگ مداحی حراست کند


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مداحان در تعیین مسیر جامعه نقش اساسی دارند و نقش کانون مداحان در هر شهرستان، حراست از حیثیت فرهنگ مداحی در آن منطقه است.

- " از قزوین حجت الاسلام علی نعمت اللهی عصر امروز در جمع مداحان استان قزوین با اشاره به فعالیت های اخیر کانون مداحان استان قزوین و به طبع آن مداحان فعال در استان قزوین اظهار کرد: مداحان ارزشی و پایبند به اصول دینی، نقش اساسی در تعیین مسیر فکری برای اقشار مختلف جامعه دارند و با تزریق فرهنگ ناب اسلامی به عنوان یک عنصر ارزشمند فرهنگی و اسلامی ایفای نقش می کنند.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به منظور نظارت، هدایت و حمایت از تشکل های دینی مانند هیئت های مذهبی و فرهنگی، مداحان فعال سطح استان و انجمن های اسلامی، کانون های تخصصی تشکیل داده که هماهنگ کننده و متولی امور آنها در هر شهرستان است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: در خصوص مداحان، کانون مداحان شهرستان، استانی و کشوری تشکیل شده است که در حال حاضر ساماندهی مناسبی پیدا کرده است.

نعمت اللهی تصریح کرد: مداحان هر شهرستان با برگزاری انتخابات داخلی، کانون مداحان شهرستان خود را تشکیل می دهند و از بین آنها کانون مداحان استانی و سپس از بین مداحان استانی کانون مداحان کشور تشکیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین: کانون مداحان از فرهنگ مداحی حراست کند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین: کانون مداحان از فرهنگ مداحی حراست کند