مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1393 ساعت 10:282014-07-23اجتماعي

مرحله استانی مسابقات ملی مهارت معلولین در کرمان برگزار می شود


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان از برگزاری مرحله استانی مسابقات ملی مهارت در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی ابراهیمی نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: معلولان دارای استعدادهای فراونی هستند که باید کشف و پرورش داده شود.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام مرحله استانی نخستین دوره مسابقات ملی مهارت معلولان در کرمان گفت: علاقمندان تا ششم مرداد ماه فرصت دارند که به سامانه advari.

irantvto.

ir مراجعه و ثبت نام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان زمان برگزاری آزمون کتبی مرحله استانی مسابقات ملی مهارت معلولین را 17 مرداد ماه عنوان کرد و اذعان داشت: آزمون عملی نیز از 9 تا 12 شهریور ماه برگزار می وشد.

وی ادامه داد: افراد برای شرکت در این آزمون باید دارای کارت معلولیت بوده و شرایط جسمانی و سلامت روانی آنها منطبق با شاخص ها و الزامات کمیته بین المللی مسابقات مهارتی باشد.

ابراهیمی نژاد هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت معلولان را شکوفایی مهارت معلولان دانست و تصریح کرد: با برگزاری این مسابقات می توان نخبگان معلول را شناسایی و آنها را در مسیر پیشرفت و کامیابی همراهی کرد.

این مسئول طراحی گرافیک رایانه ای، خیاطی، کارور WORD و کنده کاری روی چوب را چهار رشته در نظر گرفته شده برای این مسابقات دانست و تصریح کرد: یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی مسابقات ملی مهارت معلولین در کرمان برگزار می شود

مرحله استانی مسابقات ملی مهارت معلولین در کرمان برگزار می شود