مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1393 ساعت 10:282014-07-23ورزشي

خداحافظی باثبات ترین مدیرعامل از صندلی مدیریت یک باشگاه فوتبال


بعد از قطعی شدن جدایی جعفر جعفری مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی، مسئولان رده بالای این باشگاه با گزینه هایی برای انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه رایزنی کرده اند تا باتبات ترین صندلی مدیریت فوتبال ایران بعد از 27 سال در آستانه تغییر قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بعد از پایان بازی های پلی آف لیگ برتر در فصل گذشته بود که فجر سپاسی به لیگ دسته اول سقوط کرد.

تیم فجر در این مرحله از بازی ها مقابل پیکان شکست خورد تا این تیم با شرایط نامناسب مالی که داشت مجددا حضور در لیگ دسته اول را تجربه کند.

پیگیری های مسئولان باشگاه فجر برای بازگشت به لیگ با تلاش برای اثبات مدارک جعلی کارت پایان خدمت بازیکن پیکان در نهایت به نتیجه ای نرسید.

همین مسئله در کنار بی توجهی مسئولان استان فارس به تیم فجر باعث شد تا جعفر جعفری مدیرعامل باشگاه فجر از سمت خود استعفا بدهد.

هرچند استعفای جعفری در ابتدا حرکتی صوری به نظر می آمد که برای گرفتن امتیاز از مسئولان رده بالای استان فارس صورت گرفته بود ولی کناره گیری وی از مدیریت باشگاه مورد موافقت قرار گرفت تا جعفری بعد از 27 سال حضور در تیم فجر، از آن کنار برود.

از شیراز خبر می رسد مسئولان سپاه با سرهنگ قنبری مذاکراتی انجام داده و وی قرار است به زودی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فجر انتخاب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی باثبات ترین مدیرعامل از صندلی مدیریت یک باشگاه فوتبال

خداحافظی باثبات ترین مدیرعامل از صندلی مدیریت یک باشگاه فوتبال