مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1393 ساعت 09:382014-07-23سياسي

اسلام خواهی، استقلال طلبی و مبارزه با ظلم پیام روز قدس است


مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: فریاد اسلام خواهی، استقلال طلبی و مبارزه با ظلم و ستم پیام روز قدس است تا بتوانیم پیام آزادی خواهی و اسلام خواهی را به اقصی نقاط مختلف جهان برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر چهارشنبه در نشست شورای معاونین تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به دلیل وظایف و رسالتی که دارد، اولین راهبرد و استراتژی خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه و لبنان در مقابل رژیم صهیونستی قرار داده است.

وی تصریح کرد: ما با فراخوان از جامعه هدف که شامل هیئات مذهبی، جامعه قرآنی و شبکه تبلیغی سطح استان می شود و در طول پیروزی انقلاب و یا قبل از انقلاب نقش خود را ایفا کرده ایم و همچنین سعی خواهیم کرد تا حضور هیئات مذهبی، جامعه قرآنی و جامعه تبلیغ را در مراسم راهپیمایی روز قدس پر رنگ تر کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر عنوان کرد: ما همیشه باید پشتیبان ولایت باشیم و از خط ولایت فاصله نگیریم و این پشتیبانی از ولایت است که باعث مجد، عظمت اسلام و شکست دشمنان خواهد شد.

سروستانی افزود: حضور ملت ایران و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس، تجدید بیعت با آرمان مقدس حضرت امام خمینی(ره) و لبیک گویی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، شکوه و عظمت مسلمین در مقابل استکبار جهانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام خواهی، استقلال طلبی و مبارزه با ظلم پیام روز قدس است

اسلام خواهی، استقلال طلبی و مبارزه با ظلم پیام روز قدس است