مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1393 ساعت 00:082014-07-22فرهنگي

مهرماه امسال نخستین جشنواره تئاتر شهر در شیراز برگزار می شود


مهرماه امسال نخستین جشنواره تئاتر شهر در شیراز برگزار می شود.

- دبیر نخستین جشنواره تئاتر شهر شیراز امروز ضمن اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار فارس در شیراز، گفت: تا کنون تمام برنامه های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و گردشگری ما در قالب پوستر، بروشور، بنر و امثال آن بوده و چشم بصری مردم از آن اشباع شده و از این رو برگزاری نخستین جشنواره تئاتر شهر در دستور کار قرار گرفت.

علی نیری افزود: در برگزاری این جشنواره اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، میراث فرهنگی و گردشگری، استانداری، دانشگاه شیراز، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد فارس شناسی و حوزه هنری با معاونت فرهنگی شهرداری همکاری خواهند کرد.

وی ادامه داد: این جشنواره که از یازدهم تا سیزدهم مهرماه در شیراز برگزار می شود، در محورهای منویات مقام معظم رهبری در مورد فرهنگ عمومی، شیرازشناسی، فرهنگ گردشگری و مشاهیر و بخش ویژه شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) فعالیت خواهد کرد.

نیری این جشنواره را شامل بخش های نمایشنامه نویسی، نمایشنامه خوانی، تعزیه، تئاتر خیابانی و صحنه ای ذکر و بیان کرد: فرهنگ آپارتمان نشینی، حقوق متقابل، ازدواج، فرهنگ ترافیک، وجدان کاری، تفریح سالم، پرخاشگری، مدگرایی، حکایات قرآنی، حکایات سعدی، اعتیاد و تکدی گری برخی از موضوعات بخش خیابانی این جشنواره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرماه امسال نخستین جشنواره تئاتر شهر در شیراز برگزار می شود

مهرماه امسال نخستین جشنواره تئاتر شهر در شیراز برگزار می شود