مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1393 ساعت 19:182014-07-22دانش

معاون شهردار اصفهان: خانه شعر و فرهنگ در اصفهان تأسیس می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار اصفهان از تأسیس خانه شعر و فرهنگ اصفهان در روز 27 شهریور ماه سال جاری خبر داد.

- " از اصفهان به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده در دیدار با اسماعیل آذر مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی و عضو رسمی کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: به پیشنهاد فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و با همکاری شهرداری اصفهان منزل مرحوم استاد همایی از مفاخر فرهنگی معاصر اصفهان به عنوان خانه شعر و فرهنگ اصفهان نام گذاری و به کانون تکریم و ترویج شعر و ادب فارسی و گفتمان سازی پیرامون مکتب ادبی اصفهان در حوزه های شهری، ملی و بین المللی مبدل می شود.

وی هدف از تأسیس این خانه را پاسداشت مفاخر و بزرگان شعر و فرهنگ دانست و افزود: چهره های ملی و بین الملل حوزه فرهنگ و ادب در هیئت امنای این خانه حضور دارند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار اصفهان تصریح کرد: با چنین تدبیری می توان نسبت به طی مسیر تعالی بخش خانه شعر و فرهنگ اصفهان اطمینان بیشتری داشت و حضور این مفاخر به سرمایه فرهنگی و اجتماعی اصفهان می افزاید.

وی تاکید کرد: این رویداد فرهنگی که متناسب با تحقق بخشی به شعار سال شهرداری اصفهان و شعار سال 1393 است، هم زمان با روز بزرگداشت شعر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار اصفهان: خانه شعر و فرهنگ در اصفهان تأسیس می شود

معاون شهردار اصفهان: خانه شعر و فرهنگ در اصفهان تأسیس می شود