مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1393 ساعت 12:122014-07-22سياسي

نمایندگان استیضاح کننده وزیر نیرو با چیت چیان دیدار می کنند


نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: به دلیل عقب افتادن استیضاح امشب اعضای کمیسیون کشاورزی، جلسه ای با وزیر نیرو داریم که در آن موضوعات مطرح شده برای استیضاح مثل تونل بهشت آباد و طرح انتقال آب را بررسی می شود.

- نسخه قابل چاپ " علی ایرانپور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان" درباره جلسه 12 نماینده استیضاح کننده با وزیر نیرو اظهار کرد: من به دلیل مشکلات و جلساتی که با دیگر وزارت خانه ها داشتم نتوانستم در این جلسه شرکت کنم اما بر اساس اخباری که به من رسیده، فرصت یک ماهه با وساطت رییس مجلس به وزیر نیرو داده شده است.

وی بیان کرد: متأسفانه بیش از 3 ماه فرآیند اعلام وصول این استیضاح به طول انجامیده و اگر وزیر کاری می خواسته انجام دهد حداقل در این 3 ماه انجام می داد اما حالا با توجه به این که رییس مجلس واسطه شده شرایط به گونه ای است که 1 ماه به وزیر فرصت داده شده تا در شرایط بهبودی ایجاد کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل عقب افتادن استیضاح، امشب اعضای کمیسیون کشاورزی جلسه ای با وزیر نیرو داریم که در آن تلاش داریم موضوعات مطرح شده برای استیضاح مثل تونل بهشت آباد و طرح انتقال آب به فلات مرکزی را بررسی کنیم و راه چاره ای برای این امر بدست آوریم هم چنین قرار است نمایندگان اصفهانی به طور مشخص طرح تونل بهشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان استیضاح کننده وزیر نیرو با چیت چیان دیدار می کنند

نمایندگان استیضاح کننده وزیر نیرو با چیت چیان دیدار می کنند