مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1393 ساعت 11:522014-07-22پزشكي

تخت خواب های بیمارستان اردبیل به 1 هزار مورد افزایش می یابد


نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز افزایش بیمارستان 500 تخت خوابی اردبیل به 1 هزار تخت را از وزیر بهداشت دریافت کردیم که دانشگاه علوم پزشکی باید به انجام آن اقدام کند.

- تخت خواب های بیمارستان اردبیل به 1 هزار مورد افزایش می یابد خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز افزایش بیمارستان 500 تخت خوابی اردبیل به 1 هزار تخت را از وزیر بهداشت دریافت کردیم که دانشگاه علوم پزشکی باید به انجام آن اقدام کند.

نسخه قابل چاپ " منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: در نشستی که اخیراً با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتم اخذ مجوز افزایش 500 تخت به مراکز درمانی و تبدیل آن به 1 هراز تخت مطرح شد و مورد قرار تصویب گرفت.

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: در این نشست قرار شد مسؤلان استانی با بهره گیری از ظرفیت فاینانس نسبت به احداث این بیمارستان هزار تخت خوابی اقدام لازم را انجام دهند که در این خصوص هماهنگی های لازم با استاندار اردبیل انجام شده است.

وی از انجام تفافق لازم برای تأمین نیروهای فوق تخصصی آنکولوژی، فوق تخصص شبکه چشم و جراح عروق و استقرار آن در مزاکر درمانی اردبیل خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت خواب های بیمارستان اردبیل به 1 هزار مورد افزایش می یابد

تخت خواب های بیمارستان اردبیل به 1 هزار مورد افزایش می یابد